Lång dag

Nu är jag äntligen hemma. Lång dag, är ju inte van vid det:) Men det har varit en helt okej dag. Slapp avräkningar, haha:) Fick arkivera lite och skriva beskrivningar. Ska bli och se när de kommer i pränt sen. Hoppas inte där är för mång stavfel bara:)

Här hemma målas det. Inte jag dock, måste fixa med min redovisning... Varför har jag väntat till sista minuten med den? Suck. Nåja, ja brukar ha lätt för att lära när det är muntligt. Sen måste jag packa idag också. Vi ska till Danmark i helgen:) Ska bli roligt. Älsklingens mormor som bjuder eftersom hon fyllde år. Ska som sagt bli roligt. Nu måste jag sätta igång med redovisningen och sen ut och springa.:)

Kommentarer
Postat av: Linn-lay

ojsan varför börjar du nu?

2010-01-14 @ 22:27:24
URL: http://linnlay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0