Klar för ikväll

Längtar nästan efter att gå och lägga mig idag. Vi ska ju äntligen få sova i en riktig säng:)

Kom hem från älsklingens föräldrar för en stund sen efter trevlig middag. Spelade lite spel också. Ett roligt spel, men det var svårt. Frågespel om vet och etikett osv. Men som sagt, det var kul:)

Imorgon ska jag förtsätta att fixa med sakerna i garderoben. Hoppas verkligen vi blir klara till imorgon kväll. Det är ju lite småplock kvar sen, men bara alla saker kommer in så är vi ju en bra bit på väg:)

Nu ska jag gå och lägga mig, är så trött, så trött... Sov gott!♥


Kommentarer
Postat av: MissCM

sv: haha fasen! har letat som en galning efter just dom klackarna! hoppades lite att du ville sälja dom ;P men sedan kanske du inte har min storlek ändå? :P haha. ja, jag älskar skor, så min blogg är främst till för att blogga just om skor :P

2010-01-24 @ 02:07:46
URL: http://misscm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0