Hemma i värmen

Det blev lite stressigt i morse. Trodde jag hade mer tid än jag hade:) Men jag hann med gott mått ändå. Jag är en tidspessimist så jag har alltid någon minut till godo. Ambitiöst va?:)

Med tanke på den tidiga morgonen så hoppades jag på att det skulle vara ovanligt givande på övningen. Men inte var det mer givande. Vi gjorde övningar som finns i boken som jag satt och tragglade igår... Suck. Jaja, så är det. Skönt att börja dagen tidigt ju, haha.

Nu har jag precis ätit lite. Gjorde egna toast med mozzarella, pesto, rödlök och tomat. Blev rätt gott faktiskt:) Fast inget slår vanlig toast med ost och skinka faktiskt.
Så fort maten har sjunkit lite och jag har piggnat till från middagsdvalan ska jag sätta igång med pluggandet igen. Blir nog runt fem timmar idag. Hoppas det i alla fall:) Det behövs om man säger så. Allt snurrar rundor just nu. Men det ska jag fixa:)

Ikväll blir det nog träning. Ska testa step idag. Vet inte hur det är, men kan vara kul att testa. Älklingen vill testa gymet igen så då hänger jag gärna med:)

Men nu; PLUGGA!♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÄNTLIGEN har blogg.se börjat funka igen :D hade du också problem imorsE?

2010-01-28 @ 12:08:25
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: sambolivet

svar: ja, det kan jag inte säga emot ;) alla förhållanden har sina ups and downs, men vi har mer up and down =) hur går det själv då?

2010-01-28 @ 12:45:36
URL: http://sambolivets.blogg.se/
Postat av: Elin

Herregud vad mycket du pluggar. Får ångest när du är så himla flitig och inte jag! ;D Hoppas att det går någorlunda i alla fall! :)

2010-01-28 @ 15:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0