Dags att gå och lägga sig?

Klockan tickar på. Jag tror jag har koll på vad jag ska säga imorgon nu. Får vi hoppas i alla fall:) Jo,men det ska nog gå bra.

Blev en springtur idag. Så himla skönt idag också. Jag kunde springa lite längre än jag brukar. Har nämligen problem med knäna. Om jag springer för långt eller för länge helt enkelt, så får jag jätteont i knäna. T.o.m så att jag knappt kan gå vanligt. Så jag tar små turer om ca 4 km i taget. Därför jag helst vill springa varje dag. Det är inte långa sträckor jag springer, men försöker träna upp styrkan i knäna efterhand. Jag får vara glad för det lilla jag kan göra:)

Nu ska jag göra mig i ordning för sängen och sedan läsa igenom min redovisning en gång till. Önska mig lycka till:)

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Linn-lay

h jaså ja ja . men det kan jag tänka mig. lättare att tvinga sig till skolarbete i skolan :)

2010-01-14 @ 23:43:08
URL: http://linnlay.blogg.se/
Postat av: Julían Hernández

Nu har jag en till kändis-fråga. Kolla förbi bloggen & se om du kan den ;). Lycka till !

2010-01-15 @ 00:30:17
URL: http://jjhg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0