Dagens lista

Jamen det här med listor är rätt kul tycker jag... SKrev ju precis ett inlägg, men tyckte liksom att jag skulle lägga listan för sig. Haha, jag har lite för mycket tid över verkar det ju som:) I alla fall, här kommer den:

Dagens humör: Glad och lycklig! Kan jag vara annat?:) Måste vara världens lyckligaste.

Dagens mående: Med tanke på att jag känner mig lycklig så mår jag väldigt bra också:)

Dagens borde: Hm... Läsa kurslitteratur kanske?

Dagens frisyr: Slarvig knut. Alltid på morgonen.

Dagens klädsel: Mjukisbyxor, hoddie och raggsockar. (här är svinkallt hemma...)

Dagens planer: Haha, läsa kurslitteratur? Tjatigt värre det här ju:) Sen ska mina föräldrar komma också. Vi ska äta pizza och ha det mysigt.

Dagens vill ha: Flygbiljetterna till Spanien! När kommer de billiga?

Dagens längtan: Efter mina systerdöttrar... Som alltid♥

Dagens fundering: Oj, min hjärna funkar inte riktigt än... Hm... Nä, jag får nog återkomma...

Dagens beroende: Raggsockarna! Alldeles för kallt utan.

Dagens tråkigaste: Hm, att jag inte kan träna? Allt är ju stängt idag liksom.

Dagens tidning: Veckans NU! (ja, jag älskar svaller:) )

Dagens låt: "Nu se det snöa´" (första jag tänkte på när jag gick upp i alla fall:) )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0