250110

Godmorgon!

Idg är det löning:) Typ det första jag tänkte när jag vaknade, haha. Eller nej förresten, först tänkte jag att det är så skönt att ha gardiner som ger struktur åt rummet. Ja, jag är lite konstig när det kommer till inredning, men jag gillar att ha ordning och reda:)

Det blev en hyfsat tidig morgon idag igen, gick upp halv nio. Inte jättetidigt ju, men med tanke på att jag inte ska vara i skolan förrän klockan ett tycker jag att jag varit ganska flitig:) Men har lite att göra innan jag ska iväg. T.ex. läsa lite till i litteraturen. Vi läser ju bokföring nu och är det något jag inte har lätt för så är det siffror. Vi hade i och för sig lite övningar i fredags och det gick faktskt riktigt bra. Men det känns som om det kommer mer som krånglar till det. Därför måste jag se till att vara flitig i den här kursen. Egentligen skulle jag ju vilja ta det lugnt på kvällarna med älsklingen nu när vi äntligen är klara med all renovering, men det får vänta...

Nu ska jag snat äta lite frukost. Ska först fixa med en beställning av ett armband:)

Kommentarer
Postat av: AR

Men det har du helt rätt i angående gardiner. jag tvättade mina i v - rummet och tyckte det kändes så himla tomt och tråkigt utan dom. Men nu när dom ä uppe igen får man in den mysfaktorn :)

2010-01-25 @ 09:25:03
URL: http://stadsglitter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0