010110

Bara ettor och nollor i dagens datum:) I och med det är vi alltså inne i 2010. Känns som sagt rätt konstigt, men klart bra ändå. Gårdagskvällen var mycket rolig. Bra vänner, skratt, skoj och god mat. Och mycket mat känns det som... Först åt vi ju på restaurang och sedan åkte vi hem till oss och åt chips och sedan ostbricka på det. Vi hade korv med bröd också, men det gick inte åt:) Trots det är jag hungrig nu igen, hur är det möjligt? Jag som skulle börja äta bättre och på bestämda tider nu efter nyår, haha:) Jag antar att ursäkten att senase dygnets timmar varit lite omkastade duger som ursäkt. Och egentligen, börjar inte det nya året den 2? Jag menar, den 1 är ju ändå en del av själva festen. Man fortsätter ju fira den här dagen på sätt och vis, alla på olika sätt. Vissa genom att vara bakis, vissa genom att vara lediga med familjen, vissa genom att äta gott i gott sällskap o.s.v. Så alla nyårslöften borde ju inte börja gälla förrän den 2:) Tycker jag. Förutom att äta, som gav en så här lång utläggning, spelade vi spel. Jag var väldigt sugen på att gå ut, hade varit kul att dansa in det nya året liksom:) Men älsklingen ville absolut inte så jag la ner projektet.
Idag kommer vi mest troligtvis att ta det väldigt lugnt. Älsklingen sover fortfarande så det lär dröja innan vi är igång. Han har fått för sig att vi ska flytta ut möbler ur sovrummet för att vi ska kunna måla där i helgen... Hm, vi får väl se hur det ska gå:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0