Vi är med bil

Haha, ja, äsllingen bestämde sig för att köpa Peugot så nu är vi "med bil". Ska bli kul när vi får den. Älskar doften av ny bil, haha:) Härligt med omväxling, bättre prestanda och tystare bil. Ja, jag är lite bilintresserad. Ända sedan jag var liten har jag hängt med pappa på bilmässor. Inte för att jag är nåt vidare bra på bilar,men lite harman ju snappat upp:)

Nu ska vi äta lite sallad med vitlöksbröd. För att väga upp mot förra måndagen då vi syndade, hehe. Nä, men det var lockande idag bara. Vi ska se Biggest Looser under tiden vi äter också. Gillar det programmet just för att de går ner med rätt mat och träning, inte dieter. Bästa sättet är ju att äta rätt. Då kan man unna sig godis ibland. Om man svälter sig och sedan äter igen pendlar man bara i vikt. Been there, done that. Det funkar inte.

Ha en fortsatt bra kväll:)

Kommentarer
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

Kolla in dagens låt med Leona Lewis (: http://sandratjulins.blogg.se/2010/february/i-live-through-your-love.html#comment

2010-02-08 @ 20:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0