Tisdagen är över

Ja, äntligen är denna dagen över. Den har inte alls varit bra för min del... Jag börjar lugna ner mig ang. tentan nu. Det får gå som det går. Får jag underkänt så har jag gott om tid på mig att förbereda mig för nästa i maj. Det enda är att jag känner mig så misslyckad om jag får underkänt... Äsch, får försöka strunta i det:)

Har precis varit och tränat. Core/Bosu idag igen. Så himla kul. Och bra tränin. Är helt matt i kroppen. Och då känns det ändå inte så jättemycket under tiden man tränar. Jag gilar ju när det känns och älskar att kämpa, men det här är riktigt kul ändå. Idag var det extra skönt att bara kunna stänga av hjärnan och alla tankar under en timmes tid. Ska bli så skönt sen när jag kan börja springa igen, då blir man inte så bunden av tider heller. Önskar jag kunde jobba med träning, det är så himla kul. Men det är inte så lätt att försörja sig som tränare ju tyvärr... Men funderar på att söka det som extraknäck. Träna och få betalt, det låter ju inte helt fel va?:)

Nu ska jag kolla lite på OS. Hockey idag. Inte min favorit, men får ställa upp så klart:) Bara skönt med att få vara nära älsklingen nu. Orkar inte tänka på tentan mer idag.

Hoppas ni får en mysig kväll! Sov så gott i natt.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0