Söndag kväll

Mm, så var den här helgen över. Känns konstigt, men det är ju i och med att jag jobbade igår. Idag är det ju typ lördag för mig egentligen:) Men det känns ändå helt okej. Har haft en toppendag idag med älsklingen. Först en låg sovmorgon och sedan lite småsaker att fixa. Vi var nere i stan och fixade lite, jag köpte lite smink t.ex. och ett par örhängen. Ekonomin går inte riktigt ihop den här månaden, men det ska nog lösa sig. Brukar alltid kunna shoppa nåt litet trots snäv ekonomi. Det gäller att prioritera;) Dagen slutade toppen också. Det började med att älsklingen lagade jättegod middag; ryggbiff med hemmagjorda klyftpotatisar, stekta champinjoner, stekt sparris och bearnaisesås. Så himla gott! Och lyxigt:) Han fixade disken sen också. Så jag har varit helt ledig hela dagen på alla sätt:) Toppenskön! Jag har världens bästa pojkvän. Sen så tog ju Sverige ytterligare en medalj i femmilen också. Riktigt bra OS den här gången tycker jag:)

Nu ska jag snart gå och lägga mig. Sov så gott!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0