OS-guld

Jajamen, första svenska guldet är inhämtat. Tack vare Kalla. Toppen, riktigt kul:) Några medaljer till i den valören vore ju kul.

Huvudet känns mycket bättre nu. Men det har inte blivit mycket pluggande:( Känns inte alls bra. Jag om någon behöver plugga till tusen. Imorgon har vi repetition av bokslut och det kan behövas... Sen ska det förhoppningsvis gå lättare. Ja, hoppas kan man ju som sagt...

Nu har vi en ny kyl och frys och en diskmaskin. Mycket tystare i köket nu:) Diskmaskinen är inte inkopplad än och det kommer nog att ta ett tag till. Det kostar ju lite att koppla in det och de pengarna finns inte riktigt än... Men det överlever vi nog:)

Nu ska jag kolla lite mer OS och sen ska jag gå och lägga mig tror jag. Skulle behöva gå upp tidigt imorgon och plugga innan skolan och sedan efter. Får verkligen hoppas att det blir mer gjort imorgon. Vill inte den här tentan alls:(

Hoppas ni haft en bra dag idag. Sov så gott!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0