Myskväll

Ja, det blev en riktig myskväll idag. Älsklingen kom hem lite tidigare så vi lagade mat ihop. Gjorde pasta med en god baconsås. Så himla gott.
 Efter att ha diskat efter maten gick vi till affären och handlade. Gud vad svårt det var att inte handla lite gott. Men det klarade sig, vi köpte lite vindruvor istället:) Och jag köpte naanbröd som jag tänkte prova till kvällsmat. Har aldrig ätit det innan så det kan bli spännande.

Nä, nu ska jag fortsätta se på Biggest Looser. Väldigt imponerande att se hur mycket de går ner och hur smala de blir. Senare ska jag som vanligt se Houusewives of New Jersey. Trodde det var sista episoden förra gången så jag blev rätt glad när det visade sig att det gick idag igen:)

Ha en fortsatt mysig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0