Minipizza=snabbmat

Det är första gången vi testade på att göra minipizzor. Och inte vilka som helst, snabbminipizzor typ:) Vi köpte tacobröd, färdig pastasås från Dolmio, riven ost och skinka. Sen gjorde vi i ordning pizzorna helt enkelt. Extremt enkelt, varning för lathet, men väldigt gott:)

Nu ska vi tita på The Biggest Looser. Inget vidare program att titta på efter att man syndat egentligen, haha. Men jaja, så är det. Ska bli toppen som sagt när snön är borta så jag kan börja springa igen. Imorgon blir det träning dock. Älsklingen ska med så det var falskt alarm igår om att han slutat med träningen redan:)

Imorgon är det sovmorgon. Om inte mitt dåliga samvete hinner i kapp mig och tvingar mig till att sitta med övningar en stund;) Först och främst får vi se om jag får sova...

Ha en underbar kväll!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0