Jag orkar inte

Sitter och försöker plugga, men ingenting fastnar. Jag fattar inte. Det känns som att mer än hälften av det jag läser är helt obegripligt... Varför? Jag har varit på flreläsningarna, gjort anteckningar och försökt plugga. Ändå står det helt still. Jag måste ju vara världens trögaste. Jaja, två dagar kvar. Så kanske att jag kan lära mig till fredag. Men det känns helt klart ändå som att jag får skriva om i maj... Usch.

Jag är med andra ord inte på världens bästa humör just nu. Vill bara krypa ner under täcket och gömma mig tills tentan är över...

Ska iväg och träna om en stund, kanske kan det skingra tankarna lite...

Hoppas ni har haft en bättre dag.

Kommentarer
Postat av: sandra

Hejhej !

allt bra ikväll ?:)

2010-02-16 @ 18:50:06
URL: http://sandrakess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0