260210

Godmorgon!

Vaknade av mig själv för en stund sen och kunde vekligen inte somna om... Känner mig lite tjock i halsen också. Hoppas inte jag blir sjuk, det har jag inte tid med nu liskom:) Det är ju jobbehelg så jag kan inte vara hemma. Jag jobbar så sällan så jag behöver alla dagar jag kan få. Sjukdom är inte giltigt som ursäkt att vara borta enligt mig själv;) Då ska jag vara så sjuk att jag inte kan röra på mig typ.

Idag är det som sagt jobb ikväll. Men först ska jag och de som är med i min grupp i skolan färdigställa vårt arbete. Förhoppningsvis går det snabbt så att vi kan få vara lite lediga ikväll.

Hoppas ni får en bra dag som avnligt:) Idag är det ju fredag för er så njut♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0