250210

Godmorgon!

Sovt gott? Det har jag:) Så svårt att gå upp för en stund sen. Sov som en stock. Älsklingen satt uppe och tittade på hockey från klockan sex. Hur orkar han? Sverige låg under när jag kom upp, men nu har de hämtat upp det. Jag förstår inte riktigt tjusningen med hockey på den nivån dock, mest slagsmål. Eller inte i OS faktiskt, men annars. Var är sporten liksom? Nu retar jag säkert en hel del, men jag menar inte att tarcka ner på hockey, jag har bara inte kommit på tjusningen:)

Idag är det en heldag på stan med mamma. Ska bli underbart kul. Kvalitetstid och mor och dotter tid. Har sett fram emot det här jättelänge. Vi ska shoppa lite, äta lunch och bara mysa. Känner mig mer avslappnad än på länge idag. Och det var längesen sist kan jag säga, så det är efterlängtat.

Hoppas att ni får en jättefin dag. Kramen.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0