240210

Godmorgon!

Snart lön:) Det kan behövas om man säger så, hehe. Hoppas ni sovit gott. Jag har sån träiningsvärk idag, värre än igår... Kan typ inte lyfta armarna högre än axelhöjd. Snacka om problem när man ska byta tröja, haha.

Idag ska jag hem till mina föräldrar. Vi ska ha lite kvalitetstid. Egentligen var det ju mamma och jag, men pappa är också ledig idag så det ska bli toppen:) Jag har världens bästa föräldrar och jag gillar att vara med dem. Vi hittar alltid på nåt kul. Får se vad det blir idag. Solen är nästan framme för en gångs skull så det blir kanske en promenad i det härliga vädret eller nåt sånt:) Vi får se. Ska bli skönt att bara ta det lugnt i alla fall.

Hoppas ni får en toppenfin dag! Kram på er.♥

Kommentarer
Postat av: H a i d i s -

Godmorgon, sprider lite good karma nu på morgonen.. haha! Hoppas du får en bra dag :)

2010-02-24 @ 08:59:12
URL: http://www.haidis.se/
Postat av: Madde

Hoppas du har haft en bra dag hittills?!



Skulle bli jätteglad om du kunde tipsa mig på bloggen om bra filmer, har total filmtorka här hemma!



Kramar

2010-02-24 @ 17:03:52
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0