200210

Godmorgon/Hej!

Steg upp rätt sent idag. Det var ju inte meningen att jag skulle gå ut igår, men älsklingen tyckte vi skulle ut och fira. Så jag hängde med:) Var inte så svårövertalad om man säger så. Riktigt kul var det i alla fall. Vi gick till ett ställe där hela min klass var. Kul att se alla i ett något öveförfriskat tillstånd. Undrara hur de mår idag, hehe.Vissa var trevliga och hälsade glatt och så, men sen var det vissa som ignorerade totalt. Varför? Alltså, de behöver inte krama mig eller prata med mig, men ett hej ska väl inte vara så svårt..? Jaja, orka bry sig egentligen:) Men lite konstigt kan jag itne låta bli att tycka att det är.

Idag blir det inte mycket vettigt gjort. Ska kolla lite på film och bara ta det lugnt. Stressa ner efter en galen vecka och bara njuta av att inte vara jagad av plugg. Sen ivkäll blir det restaurang med älsklingen. Ska bli jättemysigt.

Hoppas ni får/har en bra dag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0