180210

Godmorgon!

En dag kvar till tentan... Nerverna börjar komma nu, även om jag vet hur det kommer att gå. Men ska försöka att inte tjata om det idag.

Jag har ju en hel del att se fram emot efter tentan vilket gör det lättare att känna sig positiv. Bl.a. så ska jag och några kompisar ut imorgon kväll och fira att tenta är över. Ska bli sjukt kul, har inte varit ute sen i somras... Mycket dans och en massa skoj hoppas jag på:) Sen nästa vecka ska mamma och jag ha lite kvalitetstid. Ska bli toppen. Vi hinner så sällan ses numer. Och det är skönt att vara med någon som känner en utan och innan.
Veckan därpå firar jag och älsklingen två år så då ska vi åka iväg och bo på hotel över helgen. Ser jag jättemycket fram emot. Vi har bokat en svit för att riktgt lyxa till det. Där ska vi bara vara och njuta av en hel helg tillsammans utan schema, måsten och hänsynstagande. Vi kan ta dagen som den kommer. Åh, vad jag längtar:)

Idag blir det då plugg. Så otroligt ordinärt... Ska bli kul sen at kunna skriva något annat, att jag ska ta det lugnt, träffa en kompis eller något i den stilen:)

Hoppas ni får en jättebra dag!♥

Vad kul att det kommi lite nya läsare förresten, hoppas ni blir kvar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0