170210

Godmorgon!

Ännu tidigare morgon idag. Men det är inte bara som ja är "duktigt" utan jag tvättar idag. 7-11, underbar tid... Men måste man så måste man. Bara att masa sig upp ur sängen:) Och det är ju rots allt ganska skönt att komma igång.

Idag blir det, håll i er nu, plugg! Ovanligt eller hur?:) Nä, men det är ju det som gäller. Trots att det kommer gå åt skogen och åt pepparn och allt vad man nu kan säga utan att svära så tänker jag försöka i alla fall. Älsklingen försöker peppa mig, men det är lite jobbit när man känner sig så här hopplös. Man vill ju göra ett gott resultat så att ens nära och kära kan känna sig stolta över en och inte tänka att man inte klarar någonting och börja undra om man är oambitiös... Ja, jag tänker förmycket. Men det har jag alltid gjort:/

Nu ska jag i alla fall äta lite frukost och sedan gå ner och byta maskiner. Här går det undan serru;)

Ha en härlig dag!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0