150210

Godmorgon!

Oops, har försovit mig lite idag. Egentligen är jag ju fri från skolan, men måste börja råplugga nu och hade tänkt börja tidigt i morse... Vaknade dock med världens huvudvärk så jag var rätt seg på att komma igång. Tror jag sovit för hårt:)

Idag blir det som sagt plugg hela långa dagen... Ikväll ska älsklingen och jag hämta en diskmaskin och ett kylskåp dock. Diskmaskinen är efterlängtad till tusen:D Och kylskåpet behövs bytas ut, det vi har nu låter som ett helt sågverk. Jag bara väntar på att det ska lägga av. Så det passar perfekt att byta det nu. Sen ska det väl förhoppningsvis dröja innan vi rör om i lägenheten igen...

Den här veckan blir förresten lång, men ändå skön. Går i skolan imorgon bara och då är det genomgång av tidigare föreläsningar. Sen helgen är helt ledig! Ska bli underbart skönt. Helgen efter en jobbehelg är alltid den bästa helgen nånsin eftersom det känns som att man jobbat i två veckor i sträck. Tentan ligger på fredagen så det blir kanske att man går ut efter det. För att fira att det är över liksom:) Usch, är livrädd för den här tentan...

Nä, nu ska jag sätta fart.

Ha en jättefin dag!♥

Kommentarer
Postat av: simone

Ha en toppendag med plugget :)

2010-02-15 @ 11:35:10
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Piinky

tack så jätte mycket vad glad jag blir =)



kram

2010-02-15 @ 12:38:26
URL: http://piinkys.webblogg.se/
Postat av: Martina

snygg blogg!

2010-02-17 @ 05:54:52
URL: http://modemartinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0