130210

Godmorgon!

Huh, är det tidigt eller vad? Men det är hyfsat ljust ute redan för en gångs skull. Längesen ju. För nån månad sen var det alltid kolsvart när jag skulle upp. Det gör att det blir lite lättare att gå upp när det är lite ljusare tycker jag:) Allt blir lite roligare när ljuset kommer. Fast kallt som tusan är det. Även i vår lägenhet... Usch, sitter inlindad i filtar och vill inte resa mig från soffan.Måste snart köpa ett värmelement. Konstant kallt här ju. Ännu en anledning att längta till vår och sommar:)

Idag blir det jobb fram till klockan två. Därefter hem, sova lite och sen ska vi ha lite trevligt folk här ikväll. Det ska bli riktigt kul! Ska kolla lite på Melodifestivalen, lite OS och så ska vi snacka om resan till Spanien. Härligt att få drömma och planera lite, haha:) Hoppas det ger lite värme.

Haha, älsklingen skulle egentligen upp och kolla på hockey halv två i natt, men han sover som en stock och har inte varit uppe. Eller egentligen är det ju lite synd om honom att han missade det, men lite gullligt också ju, eller?

Nä, nu måste jagäta upp frukosten och sedan göra mig i ordning.

Ha en jättefin lördag!♥


Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Hoppas du får en underbar dag! Läste ditt mail och vi kan nog få till en riktigt bra intervju, eller vad tror du? :)

2010-02-13 @ 10:19:37
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: Madde

Hej!



Hur mår du idag?



Kram /M

2010-02-13 @ 13:35:06
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0