120210

Godmorgon!

Är ledig idag, men ändå uppe i tid. Var så skönt igår att ha en så lång dag framför sig:) Idag ska jag  och för sig bara plugga, men ändå skönt att kunna ha nån ledig timme nu på morgonen först ju. Älsklingen sover fortfarande:)

Idag blir det som sagt bara plugg, plugg och plugg. Och sen job ikväll. Roli dag va?;) Önskar verkligen jag kunde sluta på jobb. Är så trött på det, så himla sega timmar. Jag gör ju liksom ingenting. Bara tar betalt, ler och tar nästa kund. Datorn gör all räkning... Jag vill ha ett jobb som är mer kreativt. Ett jobb som får mig att tänka efter och använda skallen lite. Inte bara sitta som en robot och göra samma sak om och om igen. Skulle vilja jobba i en klädaffär eller skoaffär eller liknadne istället. Men det är svårt att få jobb där. Jag har sökt massor med gånge och inte ens fått svar. Men jag ska nog försöka igen för nu är jag trött på att alltid ha samma sak framför mig varannan helg...

Nu ska jag nog äta lite frukost och sen sätta igång efterhand. Usch, jag vill verkligen inte.

Hoppas ni får en bra dag. Det är ju fredag för er idag:)♥

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Alltså nu läser jag inte mycket alls när vi håller på med produktioner men annars blir det lite varje dag. Men inga 40 timmar du då?



Kan du inte berätta lite om dig själv? :)

2010-02-12 @ 08:35:08
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0