100210

Godmorgon!

Usch, nästan lite jobbigt tidigt idag;) Men känner mig hyfsat pigg trots allt faktiskt. Har sovit sådär. Vaknat från och till. Vet inte om det är pga stress eller vad. Det märks väl efter tentan. Kommer jag sova en hel dag eller nåt, hehe.

Idag är det skola som vanligt. Men bara åtta till tio. Lite störigt att bara gå två timmar om dagen. Särskil så här tidiga morgnar. Jaja, bara att gilla läget:) Ska ju äta lunch med pappa idag, det ser jag fram emot jättemycket. En ny tradition när jag började högskolan och det uppskattas. Har världens bästa föräldrar!

Nu ska jag skynda mig på. Går alltid upp lite senare så här tidiga morgnar så då får jag alltid komprimera tiden lite:)

Ha en fin dag!♥

Kommentarer
Postat av: Linn-Lay

Godmorgon :D

Har du sovit got i natt då?:)

2010-02-10 @ 08:03:22
URL: http://linnlay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0