090210

Godmorgon!

Ännu en hyfsat tidig morgon. Men nu börjar man komma in i det lite tycker jag. Hoppas ni sovit gott. Själv har jag haft knäppa drömmar igen. Inte alls kul. Den här gången var det ingen som jagade mig, men jag drömde om scenarion som gjorde mig ledsen. Usch, ingen bra början på dagen. Men det blir förhoppningsvis bättre.

Idag har jag kort föreläsning mellan tio och tolv. Efter det blir det grupparbete och sedan hem och plugga. Njä, jag har inget direkt liv just nu, haha:) Nä, men det behövs ju. Vill så frukstansvärt gärna ha ett godkänt resultat på den här tentan. Jag förväntar mig i och för sig ett underkänt eftersom så många andra blivi underkända, men jag ska verkligen anstränga mig för att inte bli det. Hade ju varit skönt om jag sluppit göra om den i maj.

Än en gång måste jag fundera ut vad jag ska ha på mig. Kommer bli så mycket lättare sen när snön är borta och det börjar bli varmare. Svårt att hitta på snygga outfits när det är så kallt... Tror dock det blir tjocka stövlar idag. Brukar halka runt lite i dem, men kanske att de kan funka idag. Får hopas på det, de är så varma och sköna:)

Hoppas ni får en härlig dag!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0