040210

Godmorgon!

Hoppas ni sovit gott. Jag har vosit väldigt lätt och än en gång haft mardrömmar. Inte länge jag fick vara fri från dem. Jaja, nån gång måste de ju försvinna...

Idag ska jag först till skolan, 10-12. Sen ska jag in till stan och träffa C. Vi ska nog ta en fika och sen vill jag kolla på skor. Har hittat ett par over knee-stövlar på ellos som jag skulle vilja ha, men de är lite väl dyra... Så jag är på jakt efter ett par liknande men till lite bättre pris. De ska helst vara svarta,mocka och hyfsat platta. Till vardags vill man ju inte ha för höga klackar:) Får se vad man kan hitta.

Ser fram emot den här dagen. Kunna slappna av lite från skolarbetet och hänga med en riktigt bra vän. Ikväll ska älsklingen och jag iväg och träna. Idag måste det bli, annars kommer vi ju dega ihop totalt igen... Vi är i alla fall duktiga på at inte äta sötsaker. Än så länge har vi bara brutit det lite grand där i måndags. Men det var en måndag, lång för oss båda, så det räknas typ inte riktigt kom vi fram till haha. Jaja, så länge det inte är mitt i veckan får det funka. Men det ger faktiskt resultat att inte äta så mycket sött, jag känner mig mycket piggare och hyn är mycket fräschare. Så det peppar lite extra till att inte käka onyttigt:)

Nä, nu måste jag sätta fart. Ska göra mig i ordning och kolla igenom lite sidor i boken.
Ha en jättefin dag!♥

Kommentarer
Postat av: jannike

Hej vad kul att du gillar min blogg! Din va också fin och rolig att läsa (:

Jag föddes nästan på hästryggen^^ Nee men jag tror att jag började rida på "riktigt" när jag va ca 5, så i snart 11 år (:

2010-02-04 @ 08:09:43
URL: http://jannikehackberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0