030210

Godmorgon!

Eller egentligen har jag varit vaken en stund, men har gjort lite annat innan jag satte mig här. Har fått sova ganska så gott i natt. Mardrömmarna har tagit ett uppehåll. Så himla skönt! Fast jag drömde ändå rätt knäppt, jag red omkring på en elefant och blev överösta med snö, haha:) Sen var jag på min gamla ridskola och skulle skynda mig hem för jag och min familj skulle flyga nånstans. Men när jag var på väg hem blev jag hela tiden uppehållen och kom aldrig fram. Lite strespåverkan där med kanske? Jaja, hellre sådana lugna drömmar i alla fall.
Fy tusan vad kallt och tråkigt det är båd ute och inne. Det enda att glädja sig åt är att man kan vara inne med gott samvete. Och det behöver jag, har ju tänkt plugga hela dagen idag. Måste det, jag ha inget val typ... Inte om jag vil klara tentan alltså. Suck, jag valde ju samhäll för att slippa matte och därmed en såda här utbildning för att slippa matte... Men får jag bara in modellerna så ska det nog flyta på. Vi får se. Hoppas på det bästa, försöker alltid vara positiv, då blir det lättare. På sistone har det ibland varit lite svårt dock... Undrar varför, kanske pga vädret? Jag vet inte, men ska försöka stå emot det negativa ändå:) Totalt ointressant att läsa, men i alla fall.

Idag ska det som sagt bli plugg. Först ska jag äta lite frukost och så dock. Sen skulle jag behöva gå en sväng till affären, men det tar emot att ge sig ut i det här vädret:)

Ha en bra dag!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0