Trött nu

Jaa, nu är jag trött. Det har varit en härlig helg, men nu är det sent och snart dags för sängen. Imorgon är det en himla massa plugg som väntar. Sen tenta på tisdag och sen är det äntligen över för den här terminen. Längtar som bara den. Jag vill bara att allt ska vara över, att det ska vara julafton och sen den 28 så att vi får åka nån gång:) Åh, har så mycket att se fram emot nu ju!

Btw, jag älskar min pojkvän obeskrivligt mycket. Han är världens bästa pojkvän. Ja, jag tjatar, men han är verkligen det! Jag kan inte fatta att han vill vara med lilla obetydliga mig. Jag som aldrig nånsin varit flickvänsmaterial eller ens eftertraktad i skolan. Alltid den tråkiga. Beredd på att leva ensam resten av livet typ:P Men så träffade jag min älskling och jag är så lycklig. Och tacksam för allt han gör och är... Han läser aldrig här, men ändå. Han är mitt allt♥

Nu ska jag snart gå och lägga mig. Måste vara pigg inför pluggandet imorgon om man säger så:) Sov så gott sen. Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0