Nyhet

Nu är jag hemma i värmen igen. Fy faaan vad kallt det är ute idag:/ Frös halv ihjäl när jag stod och väntade på bussen. Mina lår är fortfarande isbitar. Ska hoppa in och ta en riktigt vamr dusch sen och bädda ner mig i sängen.

Tentan gick inte alls bra:,( Orkar inte mer nu. När jag tror att jag har koll på allt så faller allt när jag väl kommer till tentan. Jävla skit rent ut sagt. Ursäkta språkvalet, men nu är jag både irriterad och trött på allt vad skola heter:( Orkar inte meeeeer. Skönt att det är lov snart så jag kan samla nya krafter!

Kvällen med Karin var dock toppenmysig. Om än lite kall;) Men det fick mig att glömma allt ett tag... usch nä, jag är verkligen inte på humör just nu.

En rolig sak mitt i allt är dock att jag påbörjat ett litet samarbete med en bloggare, Markus. Jag ska skriva lite krönikor om hur vi tjejer tänker, tycker och känner och varför vi reagerar som vi gör i vissa situationer. Det ska bli riktigt kul och jag hoppas ni också läser det:) Ni får väldigt gärna beskriva egna erfarenheter av hur ni uppfattar killar eller tjejer, hur svåra de kan vara eller liknande. Ser i alla fall fram emot det här samarbetet jättemycket! Äntligen börjar det hända lite med bloggen:)

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ner i sängen, dra täcket över huvudet och bara glömma bort större delen av den här dagen(utom mellan klockan sex och halv nio;P)

Sov så gott sen! Puss och kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0