Jaaaaa

Nu är det över. Jag har skickat in tentan och fick veta att jag hade fått VG:D Hur lycklig är jag på en skala? Grymt jätte, superlycklig;) Känns så himla skönt. Nu kan jag lägga det bakom mig och gå på nästa... Men jag känner mig ju liksom inte så hopplös längre som jag gjorde innan;) Det här med teori är min gerj, så länge det inte innehåller siffror:P

Nu ska jag lugna ner mig lite, är helt uppe i varv. Sen ska jag kanske börja plugga lit inför nästa tenta, vi får se:) Men åh, vad bra det känns. Självförtroendet är på väg tillbaka;)

Puss på er

Kommentarer
Postat av: lelle! en blogg om våran vardag!

vad kul!

2010-12-10 @ 11:50:06
URL: http://lollee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0