Filmkväll

Hej på er

Nu har vi sett klart Narnia och vi blev så himla sugna att se andra delen så när vi duschat och sånt så sjunker vi ner framför Prins Caspian också:) Bara en massa mys m.a.o. Nej, inga oanständigheter haha;) Och det skulle jag ju inte avslöja heller, men ordet Mys kan säkert tolkas på flera sätt, hehe.

Nu ska jag snart hoppa in i duschen och sen blir det som sagt nån timmes film till. Får se om jag somnar framför tvn idag... Är rätt trött, men brukar inte somna, så vi får väl se:)

Imorgon har jag tänkt hinna träffa mina föräldrar, plugga, träna och sen plugga igen:) Sista tentan på tisdag... HÅLL UT ANNIKA;D Sen ska jag f*n i mig inte tänka på skola och tentor alls på tre veckor. Längtar...

Btw; 17 dagar kvar till Thailand:D Vill ju åka imorgon, orkar inte vänta, haha. Jag har verkligen världens finaste pojkvän. En riktig drömkille. Berätta gärna det för honom;)

Har ni en myskväll eller är det höga klackar och gida drinkar på schemat?

Puss och kram på er

Kommentarer
Postat av: MICHAELA D

Svar: Tack:D

2010-12-12 @ 01:52:38
URL: http://michaelaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0