9 december

Godmorgon!

Hörde precis på Gomorron Sverige(ja, det råkade vara igång när jag satte på tvn;) ) att om folk är trötta på Disney kring jul så finns det andra filmer att välja på. Vem är trött på Disney kring jul? Disney är ju jul;) Utan Disney är det ingen riktig jul. Julafton utan Kalle Anka vore ingen riktig jul! Det är i alla fall min uppfattning. Personligen tycker jag bäst om tomteverkstan:D Och så Askungen. Det var den första Disneyfilmen jag fick så den har en speciell plats i mitt hjärta:)

Aja, har ni sovit gott? Jag har sovit som en stock. Nästan drömlöst. Eller inte helt förresten... Jag drömde att jag skulle passa en buss och skulle packa ner mina kläder. För varje plagg jag packade ner så kom det tio nya i garderoben... Jag var på väg från några kompisar så jag var ju tvungen att få ner allt. Galet stressad var jag i drömmmen. Sen när jag skulle åka med bil till bussen så hittade jag inte min ena sko. Då var det en katt som typ spytt upp en hårboll i den:/ Hallå? Vad var det för dröm liksom? Kanske lite resfeber inför Thailand? Åh, vi åker om 19 dagar:D Helt galet ju. Längtar ihjäl mig nu! Och så har jag två tentor kvar:/ Usch. Nåja, efter tisdag är det över. Då kan jag andas ut och bara hoppas på att skatterätten blir godkänd. Byggtekniken måste jag klara imorgon. Det MÅSTE jag:)

Idag blir det m.a.o plugg, plugg, plugg och plugg! Inget annat. Bara plugg fram till klockan sex ikväll i alla fall. Sen ska jag träna vid sju. Känner att jag vill rensa skallen såhär innan tentan. Så att jag slappnar av och inte schabblar bort mig p.g.a att jag läser för fort eller så;)

Nu är det frukost först dock! Hoppas ni får en bra dag idag! Puss och kram♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Ha en toppen dag!

2010-12-09 @ 10:34:03
URL: http://toosweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0