7 december

Godmorgon!

Träningsvärk... Behöver jag säga mer, haha:) och det ät ju inte så konstigt om man säger så. Förr kunde jag få träningsvärk när jag gått på skivstång även om jag tränade annt. Nu har jag inte tränat på 4 veckor... Men det känns så himla skönt trots allt med träningsvärk. Särskilt nu:) Känner mig redan piggare och gladare. Mitt liv utan träning är inte riktigt samma sak som med träning. Älskar det.

Och jag älskar min pojkvän. Idag har vi varit tillsammans i 2 år och nio månader. Tiden bara flyger iväg, men jag är så lycklig. Han är så snäll, omtänksam och kärleksfull. Världens bästa pojkvän helt enkelt♥

Idag är jag i skolan mellan tio och fyra. Lång dag, men bättre än till fem;) Känns helt okej faktiskt. Trots allt så är det skönt att ha nåt att göra varje dag. Ikväll får jag försöka plugga lite. Jag vill egentligen träna igen, men nu ska jag försöka vila lite. Torsdag tänkte jag ge mig på det igen. Det blir nog rätt lagom med två dagars vila:)

Hoppas ni får en jättebra dag! Puss och kram på er♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0