6 december

Godmorgon!

Så var det måndag igen då... Jaja, bara att locka fram det goda humöret;) Nej, men måndagar är väl en helt okej dag. I alla fall för min del. Jag trivs rätt bra med de här dagarna. En nystart efter ledighet på nåt sätt:)

Idag är det skola mellan tio och fem. Ganska lång dag, men jag tror att vi kommer att sluta tidigare faktiskt. Vi har s.k övning sista timmarna och det lät på läraren som om vi inte kommer att ta upp hela tiden. Inte mig emot. Idag tänker jag nämligen gå och träna! Min häl känns sådär, men jag klarar inte av att sitta still en vecka till:/ Så får ta det försiktigt istället.

Nu ska jag äta lite frukost och sen hitta nåt att ta på mig. På vår skola gäller det att vara rejält påklädd om man säger så... Svinkallt i alla salar. Så fryser man inte ute gör man det garanterat där inne...

Hoppas ni får en jättefin dag idag! Puss och kram på er♥

Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

okej :) inget spec, se på paradise hotel ^^ va händer denna måndag kväll då? :)

2010-12-06 @ 18:38:28
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0