24 december!

God Jul på er alla!

Hoppas ni får en toppenfin dag idag! Själv ska jag fira och mysa hela dagen lång med alla älskade. Det här kommer bli den bästa julen på många år. I år är nämligen även min underbara älskling med:D Så himla lycklig för det. Jag har precis gjort ris ala malta så nu är allt klart. Nu är det bara jag som ska julpimpas haha.

Ha en underbar dag och njut ordentligt av era älskade, vänner såväl som familj! Ta hand om er. Och vet ni vad; man kan fira jul utan sprit... Av egen erfarenhet är sprit bara skit just på julafton. Skapar konflikter och gör folk ledsna. Så njut nu av gemenskapen, Kalle Anka, julstämningen, julmaten och allt annat som är underbart med julen:)

Pussar och kramar till er alla!!!!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0