15 december

Godmorgon!

Fy vad trött jag är idag. Är nog lite trött efter tentan fortfarande... Skulle behövt sovmorgon. Jaja, så är det:) Snart lov, då kan jag sova ut.

Idag är det en lång dag i skolan. Jag har föreläsning tio till tolv och sen övning mellan ett och fem... Som vanligt kommer väl inte övningen hålla på tiden ut vilket är ganska skönt:) Nu kan jag verkligen känna att jag kan börja slappna av lite. Visst, det är en del kvar att göra i skolan och sen har jag lite småsaker som måste göras här hemma. Men i princip kan jag slappna av i alla fall. Åh, vasd jag längtar till Thailand nu alltså! Det ska bli så sjukt skönt att komma iväg. Maneter eller inte, det ska bli skönt bara att komma bort!:)

Nu ska jag äta lite frukost! Hoppas ni får en jättebra dag idag! Puss och kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0