14 december

Godmorgon!

Sovit gott? Det har inte jag:( Men det beror på att jag är nervös inför tentan idag... Jag både vill och vill inte göra den. Vill för att få den överstökad, vill inte för att jag inte orkar med ett U till... Usch nej, den skaaa sitta den här gången!

Vet ni en lite rolig sak förresten, jag sitter här och nyser och snörvlar men är inte förkyld. Anledningen är istället att jag är lite överkänslig mot hyacinter, men julnörd som jag är vill jag naturligtvis ha en ändå. De luktar ju så fantastiskt gott! De luktar jul helt enkelt:) Så nysningarna får ursäkta, men jag tänker fortsätta ha hyacinter under julen, hehe.

Idag är det alltså dags för tenta för mig. Jag har följt råd som jag fått av andra och har inte pluggat överdrivet mycket. Jag ska försöka varva ner nu på förmiddagen och bara intala mig själv att jag kan det... Alla fel jag gjorde förra gången berodde nämligen på totalt hjärnsäpp... Så det borde ju gå bra idag. Hoppas jag.
Jaja, oavsett hur det går ser jag fram emot efter tentan. Då är jag mer eller mindre ledig. Vi har lite att skriva i ett grupparbete bara, men inga fler tentor i alla fall! Hur underbart?:) Ska fira med en fika och kanske bio med fina Karin efteråt. Mys!♥

Hoppas ni får en jättebra dag idag! Tisdag idag... Snart onsdag och då har halva veckan gått:D

Puss och kram på er♥



Bild från Google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0