Vilken skillnad!

Åh, jag älskar att träna. Under tiden är det klart lika jobbigt som för alla andra, men det är ju så härligt efteråt. Och trots all så njuter jag av att känna musklerna kämpa under tiden:) Nu har träningen legat nere lite under en veckas tid eftrsom älsklingen fick en muskelinflammation. Jag blev så bortskämd när han tränade med mig att jag nu har haft svårt för att ta mig för att själv gå ut och springa. Så just nu är träningen tung och seg, men det är underbart att vara igång igen. Nu kör jag stenhårt igen:) Och nu känns det mycket bättre inför tentan också. vill bara ha det gjort nu och jag kan det här. Jag ska klara det:) Måste hålla hårt i alla positiva tankar så ska det nog gå bra. Funderar på att unna miglite sushi ikväll när jag är klar... Så har man nåt litet att se fram emot sen, hehe;)

Ha det bäst nu! Puss på er♥




Kommentarer
Postat av: HANNAS - Vinn valfritt smycke!

Nu kan du vinna ett valfritt smycke i samarbete med hoofstore.se, kolla in! :D

2010-08-18 @ 11:20:29
URL: http://hannamalmsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0