Usch nä

Inte mycket jag har att säga just nu, annat än att det inte gick bra idag. Så, då är det sagt. Nu struntar jag i det och tar nästa tenta:)

Nu har älsklingen och jag ätit och vi sitter och tittar på Simpsons. Passar perfekt efter en mindre lyckad dag. Sk snart gå och diska och sen lägga mig i älslingens knä och läsa en stund innan vi går och läger oss. Jag kan nog behöva sova, har varit lite dålig sömn på sistone pga tentan. Nu kan jag lämna den bakom mig ett tag och se framåt:)

Hoppas ni har det bra. Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Shiko

Hej!

Hjälp mig att bli Nelly.com's nästa skodesigner.

Rösta på min skodesign.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



Ps. Kommentera min blogg när du röstat. Alla som röstar får länkningar när tävlingen avslutas

Om du har redan röstat så ber jag om ursäkt, och man kan rösta igen.



2010-08-19 @ 00:02:15
URL: http://shikos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0