Regn, regn bara regn

Vad är det med mig och regn? Jag brukar dra mig för att cykla när det är mulet ute och då brukar det aldrig regna på hela dagen. Idag var det mulet, menjag tänkte att jag klarar nog regnet ändå. Så jag gav mig av till stan med cykeln. När jag och Helene som jag pluggat med skulle cykla hem var det uppehåll, men två minuter senare så spöregnade det... Så jag var dyblöt och iskall när jag kom hem. Hade i och för sig regnjacka, men innan jag hann få på den så var jag ju ändå helt genomblöt, haha. Kom hem som en dränkt katt:) Jaja, så kan det bli.

Nu sitter jag nyduschad i soffan och försöker få upp värmen lite medan älsklingen håller på att laga mat åt mig. Har erbjudit mig att hjälpa till, men det får jag inte göra:) Jag har det bara så himla bra. Världens finaste pojkvän, så är det bara.

Hoppas ni har det bra i regnet. Puss på er



Källa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0