Matlagning nästa

Nu ska jag sätta igång och laga mat här hemma. Blir gratäng med kassler, ris och bearnaisesås:) Min favorit. Var evigheter senjag lagade mat nu dock så i får väl se hur det går, hehe:) Kankse bränner ner köket. Nää, klart inte, men ändå. Ska bli kul att göra det i alla fall. Hoppas den uppskattas också bara.

Sen blir det jobb efter det så det blir ingen mer uppdatering idag. Jobbar till tio och när jag kommer hem kommer jag vilja hoppa direkt in i duschen och sen krypa ner i sängen. Så det var allt från mig idag:) Hoppas ni får en riktigt mysig kväll!

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Johanna

sv: Ja det är klart ;)

2010-08-03 @ 19:17:26
URL: http://yoshnacool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0