8/8 -2010

Hej svejs!

Har haft en fantastiskt härlig helg så har inte velat blogga alls:) I lördags hade älsklingen och jag en heldag med en massa mys. Vi tog en lång sovmorgon och åt frukost ihop. Sen åkte vi in till stan, gick och shoppade lite, åt gott och sen såg vi Eclipse på bio. Bara mys alltså. Jag har verkligen världens finaste pojkvän!♥ Älskar dig mer än nåt annat! Kvällen slutade dock sådär, jag började må jätteilla när vi kom hem så jag fick bädda ner mig istället för att fortsätta mysa. Inte kul alls. Men så är det. (värst vad klen jag har blivit då... Suck:P)

Idag har vi varit ute med älsklingens mormor och morfar hela dagen. Åkt runt och tittat på det ena och det andra:) Vi hade dock världens otur med vädret. Det har spöregnat hela dagen... Men det har varit jättetrevligt ändå. Alltid mysigt att umgås med nära och kära. En riktigt härlig och händelserik dag med mycket skratt och kärek. Precis vad som behövs:)

Nu ska vi se klart en film vi börjat se, The Men who stare at goats.... Den verkar lite skum så vi får se hur den utvecklas;)

Hoppas ni har en mysig kväll! Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0