5/8 -2010

Godmorgon!

Lite tidigare morgon idag när jag är ledig:) Försöker i alla fall, hehe. Men har sovit jättekonstigt inatt. Vaknade mitt i natten med ett ryck och visste inte om jag sov eller var vaken och skrek efter älsklingen. Det var på riktigt för han svarade... Taskigt att jag väckte honom, men var helt förvirrad. Minns inte vad jag drömde om, bara att jag var livrädd. SVårt att somna om sen också. Usch, usch. Inte kul alls. Blev kanske skrämd av åskan igår kväll. Är inte rädd för åskan, men mår helt dåligt när det åskar. Får en så konstig känsla i kroppen. Huvudet blir tungt och kroppen fruktansvärt rsatlös. Det kryper i hela mig typ. Och så får jag svårt att andas. Vissa älskar ju åska, men jag hatar det:P Tur att älsklingen fanns bredvid:) Men det var klart inte meningen att väcka honom...

Idag jobbar jag mellan två och åtta. Så innan dess tänkte jag göra en tacopaj så jag har mat att ta med till jobb imorgon. Glömde köpa creme fraiche igår dock så det måste jag fixa först. Typiskt;) Aja, det är ju helt nära till affären så det kvittar ju egentligen.

Hoppas i får en jättehärlig dag! Kram på er♥



Källa

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Tackar! Äntligen har det börjat gå framåt nu, efter mycket jobb men har mängder med spännande saker på gång också! Ha det bra idag :)

2010-08-05 @ 10:07:49
URL: http://slipsens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0