4/8-2010

Godmorgon!

Konstiga nätter jag har numer... Tar en halv evighet innan jag somnar och sen sover jag som om jag inte sovt på en vecka... Är det nåt fel? Kan man göra nåt åt det? För jag är typ alltid trött när jag vaknar och det brukar jag inte vara. Lite småirriterande:P Jaja, strunt samma. Jag är glad att jag får sova i alla fall:)

Idag är det dags för jobb. Blir en lång dag, jobbar mellan tio och sex. Men det känns helt okej. Dagen är uppdelad i tre tvåtimmarspass, vissa lite mer,  så det går ganska snabbt. Gillar de här dagarna bättre än tio till halv åtta t.ex:)

Ikväll blir det terränglöpning igen. Längtar. Ska bli så himla kul att se om kroppen orkar mer än sist. Hoppas det. Vore skönt att springa lite längre. Satasar på att springa 5 km, men vi får se vad som händer. Benen känns väldigt pigga just nu. Det värsta är att mitt högra knä har börjat värka lite... Men ska testa idag och se om jag kan springa bort smärtan, hoppas, hoppas, hoppas:/

Hoppas också att ni får en jättehärlig dag! Puss och kram på er♥

          

Källa

Kommentarer
Postat av: Linnea- ungmamma & ryttare

Årets bästa ungmammablogg ska utses och jag är en av finalisterna. Det skulle betyda GRYMT mycket för mej om du klickade in på länken nedanför och röstade på mej som är nummer 8! Man får rösta 1gg/dag!



http://chicmommy.blogg.se/2010/august/finalister-i-arets-ungmammablogg-tavling.html#comment



2010-08-04 @ 12:24:38
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0