31 augusti

Godmorgon!

Har sovit som en stock inatt så nu är jag pigg och utvilad. Känns fantastiskt bra att vara fri från tentor nu. Jag skrev ju sista igår så nu är jag fri fån stressen ett tag:) Så himla skönt! Dessutom var jag ju på min första danslektion igår. Kändes konstigt och nervöst när vi började, men när koreografin satte igång så kändes det som att komma hem. Jag kände mig lycklig och trygg på nåt sätt. Svårt att förklara och det verkar kanske lte löjligt, men jag känner mig alltid hemma i dansstudion;) Kroppen är dock som ett kolli idag... Haha, jag kan knappt röra mig:D Träningsvärken har inte kommit än, men jag är så himla stel. Känner på mig att kroppen kommer att göra riktigt ont i eftermiddag, haha:) Men det är bara skönt trots allt. Känns toppen att vara igång igen!

Idag ska jag skämma bort mig själv lite. Jag har ju som sagt inte varit så mycket ledig på sistone så idag ska jag passa på att njuta lite. Bl.a. ska jag klippa mig, fixa naglarna och shoppa lite. Ska fixa en present till älsklingen också, vi har 2 och ½ år nästa tisdag:) Så en liten present ska han få, inte så mycket, men ändå. Han är så fin så jag skulle vilja köpa något dyrare och bättre, men pengarna finns inte just nu:/ Men ändå, jag tror han blir glad ändå;) Skvallra inte nu, hehe.

Nu ska jag göra mig i ordning här. Ska fixa en sak innan jag kör in till stan så måste köra vid nio. Hoppas ni får en hälig dag! Puss och kram på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0