30 augusti

Godmorgon!

30e augusti ja...Herregud vad tiden går fort. Augusti bara försvann. Det var ju nyss sista juli och jag hade ångest för mina omtentor:/ Men visst, det är skönt att de snart är över, natruligtvis. Men skolan börjar snart och vi är tillbaka i vardagen igen. Som jag sagt tidigare är det både skönt och lite tråkigt samtidigt. Ny termin, nya utmaningar, ny chans till att förändra och förbättra livet osv:) Det gillar jag. Och snart kommer alla höstfärger också. Mm, inte helt fel:)

Idag är det sista tentan. Som jag längtat efter det här. Sen är det bara att vänta och hoppas på resultatet... Men det ska ha gått bra, det måste det ha gjort:/ Nej, positiva tankar nu, det har gått jättebra:) Ikväll börjar dansterminen och jag har bestämt mig för att gå tillbaka till dansen igen. Jag tog ju ledigt från det förra terminen och mådde rätt bra av det. Men nu har jag börjat längta tillbaka och det ska därför bli riktigt kul ikväll. Blir två klasser direkt så jag kommer ju vara rätt död imorgon, hehe;) Både jazz och balett. Det är främst baletten jag oroar mig för om man säger så. De vadmuskler som används där har legat lite halvt om halvt i träda nu ju. Så träningsvärk är att räkna med helt enkelt, haha:) Men jag ser ändå fram emot det!

Hoppas ni får en jättehärlig dag! Puss och kram på er♥



Källa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0