2/8 -2010

Godmorgon!

Det har varit en rörig helg så uppdateringen har varit därefter;) Har sovit som en stock inatt i alla fall så jag är väldigt pigg och alert. Skönt att vara på gång igen.

I lördags jobbade jag som sagt på förmiddagen och på eftermiddagen var jag och älsklingen hos hans farbror på släktträff. Riktigt roligt. De hade ordnat en femkamp för oss allihop. Så himla roligt! Sånt borde man ha på alla fester, det blir ju en helt annan sammanhållning och alla pratar med alla. Gick dock sådär för min del, hehe;) Kan kanske bero på att jag var riktigt trött. Var hemma hos mina föräldrar och passade min syskonbarn på fredagen och kom hem jättesent. Sen upp tidigt på lördagen då och jobb. Det satte sina spår... Älsklingen trodde jag var su ibland eftersom jag har den egenskapen att se lite ointresserad ut när jag är trött. Men det var jag verkligen inte. Jag tyckte det var en riktigt rolig kväll! Älsklingens bror spelade gitarr och sjöng också, han är riktigt bra på att sjunga. Ska se om jag kanske kan få lägga upp ett klipp här så ni får höra;) I alla fall, om det var någon mer som tyckte jag verkade långt borta ibland i lördags så ber jag om ursäkt, det var verkligen inte meningen. Jag tyckte det var hur kul som helst:)

Igår jobbade jag hela dagen och på kvällen var jag och älsklngen och hans bror ute och sprang terräng. Nästan roligare att springa i terräng än på asfalt. Helt annan luft också eftersom vi sprang ute i skogen. Myggen var dock extremt hungriga där ute så jag har fått några bett till min samlinge, haha:)

Idag ska mamma och jag till IKEA. Ska fixa lite småsaker till lägenheten och så ska vi äta lunch tillsammans. Mamma har förresten namnsdag idag! Grattis älskade mamma! Så jag ska bjuda på lunchen för att fira henne lite:) Är det nån mer än jag som firar namnsdagar där ute? De flesta jag pratar med firar aldrig namnsdagar, men det har vi alltid gjort i min familj.

Nåja, nu ska jag plugga lite. Hoppas ni får en underbar dag idag! Puss och kram♥

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Ja, men precis. Man får ta vara på tiden då också hehe



Ska du köpa något speciellt på IKEA?

2010-08-02 @ 10:26:15
URL: http://slipsens.se
Postat av: Marcus Å

Låter trevligt! :)

2010-08-02 @ 10:46:32
URL: http://slipsens.se
Postat av: » P H O T O L E N S

Hej! Har du lust att rösta på min egen designade sko här?



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=yyF8wjudDJj7HhNbAIF9acuYnM4MlWrYKuV5TDXWK5RSberZmwYB#shoeGallery



Om du har en sko röstar jag gärna på din som ett tack, och förlåt ifall du inte gillar detta. Då är det bara att ingorera det, men din röst är guldvärd. ♥

2010-08-02 @ 10:58:04
URL: http://photolens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0