26/8 -2010

Godmorgon!

Sovit gott? Jag har sovit som en stock. Somnade så fort jag la huvudet på kudden igår kväll. Jag och Karin och hennes pojkvän var inne i stan och lyssnade på bra musik. Riktigt kul. Jag brukar aldrig gå på konserter och sånt, men det är alltid kul att lyssna på musik med en massa folk runt om som hänger med i musiken. Borde börja göra det oftare...:)

Idag ska jag först plugga lite och sen jobba. Har fått en extra tid idag mellan två och åtta. Längesen jag jobbade nu så det känns helt okej faktiskt. Sen är det min vanliga jobbhelg också, så jag ska jobba imorgon och på lördag också. Inte så kul kanske, men nu när det bara är extra hinner jag vara ledig så mycket emellan gångerna så nu är det inte lika jobbigt, hehe;) Nu är det bara tacksamt att få in extra pengar.

Nu på förmiddagen tänkte jag dock först och främst ge mig ut och springa en runda och sen som sagt plugga lite. Får se hur det går bara. Hittills har det ju gått sådär. Jaja, det ska gå, måste gå!:)

Hoppas ni får en härlig dag! Puss och kram på er♥



Källa

Kommentarer
Postat av: zandra

härligt med konserter :)

2010-08-26 @ 10:09:56
URL: http://www.zandra.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0