24/8 -2010

Godmorgon!

Idag tog jag lite sovmorgon:) Tyckte jag kunde få lov att göra det efter tentan igår. Nu är det ju dock tyvärr så att jag har en kvar så det är bara att sätta igång igen. Vet inte riktigt var jag ska hitta energin till det just nu bara... Men det ordnar sig nog, lite mat i magen bara så kör vi sen:) Är sugen på att baka muffins och öka lusten att sätta sig med böckerna lite mer... Men det tar ju av pluggtiden, så borde jag det? Haha, vilka problem:)

Men som sagt så är det pluggdag idag igen. Stannar dock hemma och försöker tvinga mig själv att plugga. Det är så tråkigt väder också så jag är inte så sugen på att ge mig ut. Det har ju inte gått så bra att cykla för mig haha:) Igår så regnade det ju igen när jag skulle cykla hem. Otroligt. Men jaja, bättre när man ska hem i alla fall:)

Nu ska jag ordna lite frukost och sätta fart på dagen! Hoppas ni får en underbar dag! Puss och kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0