20/8 -2010

Godmorgon!

Idag är det äntligen fredag! Jag har haft fullt upp senaste tiden så ikväll tänker jag inte göra något nyttigt alls utan bara sjunka ner i soffan och bara stänga av hjärnan totalt. Älsklingen och jag ska ha en riktig myskväll. Vi ska ut och gå först, handla mat, laga maten och sen se en rolig film som man inte behöver tänka till allas. Jag är på den nivån lite känner jag;) Behöver en film som bara serverar utan krav på tankeveksamhet.

Först börjar jag med några timmars plugg på biblioteket dock. Ska försöka få in så mycket det bara går idag så jag slipper sitta så länge på söndag. Det blir ju gärna så när man har tenta på måndagen. Jag kommer mao vara ganska asocial på söndag tyvärr... Men det ska åtgärdas så snart de här tentorna är över. Sen är det bara att hålla alla tummar, tassar och klor för att de blir godkända också:) Hoppas av alla krafter på det.

Nu ska jag göra mig i ordning här och sen ge mig iväg. Solen skiner äntligen idag så nu blir det cyklen som åker fram när jag ska till biblioteket:)

Hoppas ni får en jättefin dag idag! Puss och kram på er♥



Källa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0